Пн - Пт : 09.00 - 19.00 | Сб : 09.00 - 15.00
Розрахувати гідропривід
Питання та відповіді
Відправляєте товари з післяплатою?

Так, відправки з післяплатою  здійснюється.

Чи можна здійснити оплату замовлення за допомогою Liqpay, Приват24 і т.п

Так, у нас можливо оплатити замовлення за допомогою Liqpay, Приват24 або оплата онлайн на сайті.

Чи можна оплатити замовлення як юридична особа?

Так, оплата як юридична особа здійснюється за безготівковим розрахунком з ПДВ.

 

Чи здійснюється доставка закордон?

Компанія «СКР-гідравліка» займається питанням реалізації доставки закордон, але, на жаль, на даний момент ця функція недоступна.

Скільки коштує доставка?

Вартість доставки можна дізнатися на сайті служби доставки або у нашого менеджера.

Чи можна забрати товар самовивозом з офісу?

Так, товар можна забрати в офісі. Видача всіх інтернет замовлень здійснюється після 16:00.

Я живу в місті Київ (Дніпро, Львів, Одеса і т.д.) як швидко я отримаю товар?

Орієнтовну дату доставки можна дізнатися на сайті служби доставки або у нашого менеджера.

В яких випадках можна повернути товар?

Обміняти або повернути товар можна протягом 5 днів з моменту отримання товару.
Умови повернення та обміну:
• товар не був встановлений і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
• збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки після діагностики фахівців і їх висновку про несправність товару.
Якщо товар вийшов з ладу, обмін проводиться тільки після діагностики фахівців і їх висновку про несправність товару при дотриманні норм експлуатації під час гарантійного періоду, стандартно 12 місяців.
Вартість доставки повернення або обміну оплачує покупець.
У разі гарантійної заміни доставка компенсується.

Чи можливий обмін товару?

Обміняти або повернути товар можна протягом 5 днів з моменту отримання товару.
Умови повернення та обміну:
• товар не був встановлений і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
• збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки після діагностики фахівців і їх висновку про несправність товару.
Якщо товар вийшов з ладу, обмін проводиться тільки після діагностики фахівців і їх висновку про несправність товару при дотриманні норм експлуатації під час гарантійного періоду, стандартно 12 місяців.
Вартість доставки повернення або обміну оплачує покупець.
У разі гарантійної заміни доставка компенсується.

Що робити якщо товар доставили з ушкодженнями?

При отриманні товару у відділенні служби доставки, його обов'язково необхідно перевірити на зовнішні пошкодження. Якщо виявлено, що товар пошкоджений, потрібно повідомити менеджеру служби доставки і оформити виявлене пошкодження, згідно з установленими правилами кур'єрської служби. Після чого обов'язково повідомити нас про ситуацію, що склалася. Ми зі свого боку  максимально швидко зробимо заміну товару.

Задати питання Задайте його нам!
Завантажте файл
Розмір файлу не повинен перевищувати 1 мб
Дозволені наступні формати: jpeg,jpg,png,pdf,doc,docx