Так, відправки з післяплатою здійснюється.
Так, у нас можливо оплатити замовлення за допомогою Liqpay, Приват24 або оплата онлайн на сайті.
Так, оплата як юридична особа здійснюється за безготівковим розрахунком з ПДВ.
Компанія «СКР-гідравліка» займається питанням реалізації доставки закордон, але, на жаль, на даний момент ця функція недоступна.
Вартість доставки можна дізнатися на сайті служби доставки або у нашого менеджера.
Так, товар можна забрати в офісі. Видача всіх інтернет замовлень здійснюється після 16:00.
Орієнтовну дату доставки можна дізнатися на сайті служби доставки або у нашого менеджера.
Обміняти або повернути товар можна протягом 5 днів з моменту отримання товару.
Умови повернення та обміну:
• товар не був встановлений і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
• збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки після діагностики фахівців і їх висновку про несправність товару.
Якщо товар вийшов з ладу, обмін проводиться тільки після діагностики фахівців і їх висновку про несправність товару при дотриманні норм експлуатації під час гарантійного періоду, стандартно 12 місяців.
Вартість доставки повернення або обміну оплачує покупець.
У разі гарантійної заміни доставка компенсується.
Обміняти або повернути товар можна протягом 5 днів з моменту отримання товару.
Умови повернення та обміну:
• товар не був встановлений і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей.
• товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
• збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки після діагностики фахівців і їх висновку про несправність товару.
Якщо товар вийшов з ладу, обмін проводиться тільки після діагностики фахівців і їх висновку про несправність товару при дотриманні норм експлуатації під час гарантійного періоду, стандартно 12 місяців.
Вартість доставки повернення або обміну оплачує покупець.
У разі гарантійної заміни доставка компенсується.
При отриманні товару у відділенні служби доставки, його обов'язково необхідно перевірити на зовнішні пошкодження. Якщо виявлено, що товар пошкоджений, потрібно повідомити менеджеру служби доставки і оформити виявлене пошкодження, згідно з установленими правилами кур'єрської служби. Після чого обов'язково повідомити нас про ситуацію, що склалася. Ми зі свого боку максимально швидко зробимо заміну товару.